Menu luk

Pilothold: Digital transformation – grib de nye muligheder - også for ikke-medlemmer

Tidspunkt
7. sep 2021 - 1. dec 2021
Format
Kursusforløb, Online
Afholdelsessted
Radisson Blu, Scandinavia
Amager Boulevard 70
2300 København S
tilmeldingsfrist
4. august 2021
Pris
Gratis
Målgruppe
Alle medlemmer
Tilmelding åbner senere
0 7

På forløbet bliver du som rådgiver klædt på til at favne branchens digitale udvikling og de muligheder, som udviklingen åbner for dig og dit arbejde.

De 5 moduler er målrettet privat- og erhvervsrådgivere og har følgende udbytte

Tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet, men du tilmeldes i første omgang til en venteliste, idet vi har et ønske om repræsentative pilothold.

  • Du bliver mere fortrolig med digitalisering og lærer at se mulighederne i de nye værktøjer, teknologier og platforme
  • Du får en forståelse for, hvordan digitalisering og nye teknologier kan styrke dit arbejde med kundeoplevelsen
  • Du får viden og værktøjer til at kunne påvirke de nye teknologiers indflydelse på din opgaveløsning både nu og fremover
  • Du får inspiration og sparring fra kollegaer i den finansielle sektor både i forhold til at bruge nye teknologier og i forhold til den digitale udvikling generelt
  • Du får adgang til at lave din egen udviklingsplan, der kan hjælpe dig videre i en mere digital fremtid

Forløbet har fokus på, hvad den digitale udvikling betyder for dig som privat- og erhvervsrådgiver, og hvad udviklingen betyder for virksomheden og for kunderne. Vi dykker blandt andet ned i følgende temaer:

Robotterne i dagligdagen
Robotic process automation, også kaldet RPA, får større og større indflydelse på en række processer i jeres forretning. Hvad betyder det for dig – og hvordan gør det en forskel for kunderne?

Håndteringen af jeres mange data
Hverdagen i et pengeinstitut er fyldt med data, og du lærer i forløbet at forstå sammenhængen mellem jeres data, og hvordan du konkret kan bruge data i din opgaveløsning, så det skaber værdi både for kunderne og forretningen.

Når kundedialogen er computerstyret/styres automatisk
Måske har I en chatbot på virksomhedens hjemmeside? Ellers har I nok en såkaldt voicebot, der guider kunderne, når de ringer ind på hovednummeret. Hvad er fordelene og ulemperne, og hvordan bidrager de til kundeoplevelsen?

Datoer:

Grib de nye muligheder ved at deltage på pilotprojektet, som er gratis for dig. De efterfølgende hold udbydes med deltagerbetaling.

Forløbet består af tre fysiske kursusdage. De tre dage er fordelt over flere uger. Der vil være hjemmearbejde og onlineundervisning mellem undervisningsdagene.

Modul 1: Fysisk fremmøde – 7. september kl. 9-16

Modul 2: Online – 22. september kl. 9-12

Modul 3: Fysisk fremmøde – 12. oktober kl. 9-16

Modul 4: Online – 3. november kl. 9-12

Modul 5: Fysisk fremmøde – 24. november kl. 9-16

Evaluering: Online – 1. december kl. 13-16

Platform

Vi bruger platformen Teams til afviklingen af de to onlinemoduler og evalueringsmodulet.

Ved tilmelding giver du samtykke til, at Finansforbundet, Finanssektorens Uddannelsescenter, oplægsholdere og øvrige deltagere må se dit navn i teams-mødet.

Hvordan tilmelder du dig forløbet?

Hvis du er medlem af Finansforbundet, tilmelder du dig via hjemmesiden.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig forløbet, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, adresse, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter forløbet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Undervisere:

Du bliver blandt andet undervist af Johnny Jensen fra Knowit og Anders Nørgaard fra Finanssektorens Uddannelsescenter.

Johnny Jensen har dyb indsigt i den digitale udvikling både i den finansielle sektor og andre brancher. Han kan formidle komplekse og tekniske koncepter og løsninger til alle og også til deltagere, som ikke i forvejen har en teknisk baggrund eller interesse.

Anders Nørgaard har bred erfaring som konsulent og leder i den finansielle sektor. Spidskompetencerne er digital omstilling og kundevendt kommunikation. Anders udfordrer og udvikler både medarbejdere og ledere og altid med udgangspunkt i et kundefokuseret perspektiv, der gavner forretningen.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til forløbet vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af forløbet. Vi deler ikke oplysningerne med de øvrige kursusdeltagere.

 
Johnny Jensen                    Anders Nørgaard

 

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund