Kys den gamle verden farvel

1. mar 2021, 17.00 - 19.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
26. februar 2021
Udsolgt
0 1

Det, der adskiller os som mennesker, er ikke hvad vi kan, men derimod hvad vi er villige til at gøre. Så tag udfordringen op, og kys den gamle verden farvel. Jægersoldat og sociolog Nicolai Moltke-Leth motiverer dig til at udnytte dit fulde potentiale, bryde med frygt og tage ansvar for dit eget liv.

Du bliver inspireret til at udvide dine mentale grænser og forvandle hverdagens problemer til udfordringer.

Frygten for at fejle, for forandringer eller for afvisning dræber mange initiativer og holder de fleste tilbage, hvilket hverken gavner den enkelte eller omgivelserne.

Hvad er prisen for at fortsætte, som du plejer - vejet op mod værdien i at udforske dine grænser og muligheder?

Hvis du ønsker at ændre dybtliggende vaner, kræver det mere end viljestyrke. Først når du sætter nye standarder og ændrer din selvopfattelse, lærer du at bryde de gamle mønstre. Den største udfordring er derfor ikke at acceptere nye veje, men at glemme de gamle.

Du bliver inspirereret til at:

• træde ud af kontrolzonen
  • opleve din underbevidstheds enorme potentiale
  • have fokus på at tage styringen i dit liv
  • bruge hver dag som platform til at blive endnu bedre og endnu dygtigere
  • ændre hæmmende overbevisninger til stærke og positive tanker

Underviser:
Nicolai Moltke-Leth. Nicolai er både uddannet jægersoldat og sociolog fra Københavns Universitet. Han er forfatter til bestselleren ”Jo, du kan”, og han holder foredrag med fokus på ikke at lade begrænsninger tage styringen.

Program:

Kl. 17.00: Webinaret starter

Kl. 19.00: Tak for i dag

ANDEN INFO

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Nicolai Moltke-Leth

Kontakt kursusadministrator