Krypto, bitcoin … muligheder og risici ved de nye valutaer

7. dec 2021, 14.00 - 14.45
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
22. november 2021
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
0 7

Kryptovaluta, digitale valuter og bitcoin er det varmeste emne i den finansielle sektor lige nu. Men hvilke muligheder og risici er der egentligt forbundet med de nye valutaer. Åbner vi for en ladeport af farlige bivirkninger såsom manglende finansiel regulering, eller er det bare smart at kunne betale sin nye Tesla i bitcoins? Det taler vi om på webinaret.

Nordeas tidligere risikochef Julie Galbo, der i dag har flere tunge bestyrelsesposter i den digitale og finansielle sektor, er dagens gæst i Finansforbundet, og du får mulighed for at deltage i debatten med spørgsmål og kommentarer. Ordstyrer er Ole Krohn, kommentator på TV 2 Business.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Platform

Vi bruger platformen Team Live Event til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Undervejs i webinaret har du mulighed for at stille spørgsmål via en chatfunktion.

Anden info

Under webinaret vil dit navn, email og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Ole Krohn                                              Julie Galbo

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund