Kom tættere på dine kunder med automatiseret bogføring

14. okt 2021, 17.00 - 18.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
13. oktober 2021
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
1 4

Det har aldrig været vigtigere for virksomhederne at have fuldstændig overblik over deres tal. Det er essentielt for at navigere, tage de rigtige beslutninger og lægge de rigtige planer. Jo mere du ved som rådgiver, jo bedre kan du hjælpe.

Bogføring er et direkte vindue ind til kernen af dine kunders virksomheder.

Går det godt? Går det dårligt?

Det er helt slut med halvårlig eller kvartalsmæssig opdatering af bogføringen. Corona-krisen har vist os vigtigheden af et konstant opdateret bogholderi.

På webinaret stiller vi helt skarpt på automatiseret bogføring. Hvorfor er det vigtigt for dig? Hvordan er det en fordel for dine kunder? Hvordan hjælper automatiseret bogføring dig til at blive du en endnu bedre rådgiver?

Udbytte

Du lærer at

• forstå automatisk bogføring
  • få et endnu bedre rådgivningsgrundlag
  • bygge scenarier og arbejde med forecast

Webinaret kan med fordel kombineres med disse webinarer

Få dine kunder til at elske at dele data med dig

Lunar udfordrer de traditionelle banker med digitalisering, data og nye muligheder

Oplægsholdere

Tidligere CTO hos Visma E-conomic og nuværende CEO hos Kontolink Jens Sørensen.

Serieiværksætter og Crediwire CEO Nicholas Meilstrup.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Platform

Vi bruger platformen WebEx til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Anden info

Under webinaret vil dit navn, email og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund