Kom og få indflydelse på vores krav til OK2023!

30. maj 2022, 9.30 - 15.00
Afholdelsessted
Finansforbundet
Applebys Plads 5
Tilmeldingsfrist
19. maj 2022
Kun for
Alle tillidsrepræsentanter i Nordea
Venteliste
3 0

Tag dine og dine medlemmers input med, og lad os få en god dialog om vores ønsker og ideer til overenskomstforhandlingerne i 2023.

Vi gennemgår svarene fra medlemsundersøgelsen og glæder os til supplere dem med de gode ideer og tanker dine medlemmer er kommet med, på de møder du har holdt med dem.

Hvad betyder fx mest for medlemmerne?, hvor og hvordan kan vi sikre dem et bedre arbejdsliv? Og hvilke ønsker til udvikling og fremtidens overenskomst har de?

Vi ser frem til en spændende dag!

Vi anbefaler, at man tager den offentlige transport, da det er begrænset med parkeringspladser både hos Finansforbundet og i området.

Vær opmærksom på” Dit navn, stilling, e-mail og virksomhed vil blive videregivet til underviseren (og ved arrangementer med overnatning til hotellet), alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til kredse-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet”.

Charlotte Hansen

Tlf.55468045

charlotte.hansen@nordea.com

Kontakt sekretariatsmedarbejder

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund