Hvilken tidstype er du ? ..... FYSISK medlemsmøde med Trine Kolding og Finansforbundet NYKREDS i København

24. nov 2021, 16.00 - 18.00
Afholdelsessted
Finansforbundet
Applebys Plads 5
tilmeldingsfrist
22. november 2021
Kun for
Finansforbundet NYKREDS medlemmer
Åben

Er du tidsoptimist, tidsrealist eller tidspessimist?

Tidstypeuniverset består af De tre tidstyper®: tidsoptimisten, tidsrealisten og tidspessimisten. De er udtryk for forskellige måder at forholde sig til tiden på, og din personlige tidstype har betydning for, hvordan du opfatter forskellige tidsbegreber, hvordan du planlægger og ikke mindst for, om planen holder eller ej.

Du får indblik i både din egen og andres tidstype, vi giver din planlægning et serviceeftersyn, og du får værktøjer til tidsrealistisk planlægning. Du får også inspiration til, hvordan du kan styrke din koncentration og skabe mere tid.

Om Trine Kolding

Livet som direktør, mor til tvillinger og forfatter gør, at Trine Kolding kender de udfordringer der følger med, især når hverdagen skal hænge sammen. Siden år 2000 har hun inspireret og rådgivet travle ledere og medarbejdere i at få det optimale ud af tiden. Sideløbende har hun skrevet otte bøger om emnet, hvoraf den seneste hedder ”FOKUS – sådan skaber du gode arbejdsbetingelser for din hjerne”. Trine Kolding er uddannet på Danmarks Pædagogiske Universitet, Copenhagen Business School og er derudover proceskonsulent samt certificeret coach.

Der vil være kaffe/te og sødt fra kl. 16.00.

Mødet starter kl. 16.30, hvor Finansforbundet NYKREDS orienterer. Trine går på kl. 17.00 og vi forventer at slutte omkring kl. 18.00, hvor der er mulighed for en ”sandwich-to-go”

Vi glæder os til at møde dig.

Ikke medlem af Finansforbundet NYKREDS – Intet problem!

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig mødet, ved at sende en mail til nykreds-mail@nykredit.dk - skriv ”Trine Kolding – FYSISK” i emnelinjen og oplys dit fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads og husk at skrive om du ønsker ”sandwich-to-go”.

Efter mødet kontakter Finansforbundet dig for at fortælle om dine fordele og muligheder som medlem af Finansforbundet.

Anden info

Vi gør opmærksom på, at dit navn- og mailoplysninger kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt sekretær, Finansforbundet NYKREDS

Bente Plambeck Geertsen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund