Eksternalisering - om kommunikation og konflikthåndtering på arbejdet, nu hvor vi igen er tilbage

8. nov 2022, 17.00 - 19.30
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Huone Copenhagen
Amager Strandvej 390
2770 Kastrup
Tilmeldingsfrist
24. oktober 2022
Alle medlemmer
Åben
0 8

Det er problemet, der er problemet, ikke dig! Et morsomt og interaktivt foredrag om konflikthåndtering med David Owe.

Du vil få værktøjer til

• At indtage nye reflektionspositioner
  • Konfliktnedtrapning og konfliktforebyggelse
  • Finde løsninger på problemer
  • Handle på et problem i stedet for at fokusere på det - og lægge problemet fra dig, når det ikke er relevant
  • Finde frem til hvad du/I egentlig gerne vil

Mere om indholdet
Konflikter på arbejdspladsen er tit grund til en del mistrivsel og i værste fald stress, sygemeldinger og jobskifte. Efter en tid med Corona skal vi lære at være sammen igen og dette ofte kun delvist gennem ugen. Det kan give lidt knas. Det at kunne håndtere konflikter og skabe gode arbejdsrelationer er derfor vigtigt ikke bare for den enkelte medarbejder, men for virksomhedens effektivitet og fastholdelse af medarbejdere. David Owe bruger sin skuespillerbaggrund til at underholde og sin psykologfaglighed til at beskrive de positive effekter eksternalisering har på vores kommunikation, vores selvbillede og vores oplevelse af andre.

Kl. 16.30-17.00 Ankomst og networking med de andre deltagere
Kl. 17.00-18.00: Første del af oplæg og dialog
Kl. 18.00-18.30: Pause og en bid mad
Kl. 18.30-19.30: Anden del af oplægget med refleksion og afslutning

Om underviser
David Owe er bedst kendt som skuespiller og stuntman, men også uddannet psykolog (cand.psych.) fra Københavns Universitet. Han har en solid baggrund som underviser og formidler og har de sidste år arbejdet som klinisk psykolog. Han bringer central viden fra begge verdener ind til dette arrangement.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement kan blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

David Owe

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund