Bliv bedre til at kommunikere, samarbejde og løse hverdagens udfordringer

13. sep 2021, 17.00 - 19.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
6. september 2021
Alle medlemmer
Åben
1 3

Tænker du ind imellem ”Hvorfor er det egentlig så svært?”, når du samarbejder og løser opgaver sammen med andre?

Hvis svaret er ”ja” - så kan dette webinar nemt værre noget for dig. I løbet af et par timer får du nemlig en række inspirerende forklaringer på, hvorfor vi tit ”taler forbi” hinanden i vores samarbejde – og så får du også en række konkrete og praktiske værktøjer til at forebygge dette.

Du kan således blive klogere på følgende:

• Et par vigtige kilder til misforståelser i vores kommunikation og samarbejde
  • Hvordan du - endnu bedre - kan få andre med på dine idéer og forslag
  • Hvordan du kan løse problemer og opgaver sammen med andre - på en lidt lettere måde

Oplægsholder:

Webinaret holdes i samarbejde med Erik Løgstrup, der har arbejdet i IT- og finans-sektoren med udvikling af både systemer, organisationer og mennesker.

De seneste 20 år har Erik brugt disse erfaringer i sit virke som partner i Performex Human Resources, hvor han rådgiver, underviser og holder foredrag om kommunikation, kundeservice, samarbejde og personlig faglig udvikling.

Erik lægger vægt på at servere indsigter med dybde og praktisk anvendelighed – krydret med humor og lune.

Platform:

Vi bruger platformen Team Live Event til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Anden info

Under webinaret vil dit navn, email og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Erik Løgstrup

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund