Sådan håndterer du uforudsigelighed

Kender du følelsen af at være lost, når verden forandrer sig om ørerne på dig?  Så har du måske lyst til at deltage i et eller flere af de tre gå-hjem-møder, som vi nu tilbyder.

Møderne giver dig indsigt i, hvordan du bruger dine evner til at håndtere det, når verden bliver svær at forudse. Hvert gå-hjem-møde tager udgangspunkt i en af tre hidtil undervurderede kompetencer – tvivl, frygt og mod.

Klik på temaerne, læs mere, og tilmeld dig et eller flere af dem.

Sådan bruger du tvivl til at håndtere uforudsigelighed - 5. oktober, kl. 17-20

Sådan bruger du frygt til at håndtere uforudsigelighed – 17. november, kl. 17-20

Sådan bruger du mod til at håndtere uforudsigelighed – 9. december, kl. 17-20

Find din favorit

Arbejdsglæde, agil ledelse, cybercrime, blockchain…eller? Gå på opdagelse i det store udvalg af arrangementer og kurser, og find det, der passer netop dig.

Arrangementer og kurser
lyttende mennesker

Underviser

Mads Autrup er partner i virksomheden Green Andersen Erhvervspsykologi. Han har mere end 15 års erfaring i rollen som organisationskonsulent, indenfor temaer som ledelsessparring, facilitering, coaching og undervisning – i internationale og danske virksomheder. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, og har et særligt fokus på menneskelige forandringsdynamikker, personligt lederskab og betydningen af følelser og mentale strategier i arbejdslivet.