Fra den 4. juli til den 5. august har vi åbent fra klokken 8.30-14.00 på vores hovednummer 3296 4600. Du kan stadig ringe direkte til vores juridiske rådgivning på 3266 1330. Mandag til torsdag 8.30-16.00. Fredag 8.30-15.00. God sommer!

Network for International Members (NIM)

Et netværk for dig, der er internationalt orienteret, engelsktalende og arbejder i den finansielle sektor. Du bliver en del af et netværk med ligesindede, der ligesom dig ønsker social og faglig sparring til at lykkes i dit arbejdsliv.

Formålet med netværket er at forbinde internationale medarbejdere på tværs af den finansielle sektor i et fællesskab, der inspirerer til at lykkes i arbejdslivet. Det er et netværk, hvor du både vil blive udfordret og inspireret både fagligt og personligt – og samtidig får du muligheden for at udvide dit sociale netværk.

Netværket er skabt af og for internationalt orienterede medarbejdere i samarbejde med Finansforbundet. Det betyder, at en frivillig bestyrelse, bestående af medarbejdere med international baggrund, er med til at drive og udvikle netværket og dermed sikre, at initiativerne vil være relevante for dig. Og samtidig kan du som medlem selv være med til at pege på, hvilke temaer og netværksmøder vi skal tage op.

Vi er sociale og mødes fysisk og online

Nogle af de arrangementer vi har afholdt er:

• Månedligt socialt uformelt møde på en bar eller café
  • Højtidsarrangementer som Midsummer og Christmas bingo
  • Faglige arrangementer om kulturen på danske arbejdspladser
  • Debatter om mangfoldighed og diversitet

Deltag i Network for International Members på LinkedIn

Del din idé med os

Har du en god ide til et socialt eller fagligt arrangement, og har du lyst til at have en rolle i at få det til at ske. Så kontakt os på netvaerk@finansforbundet.dk, og meld dig ind på vores åbne LinkedIn-side Network for International Members, hvor du kan få andre med på din gode idé.