Netværket "Stå stærkt, roligt og balanceret i dig selv"

Dette netværk er for dig, som har deltaget i et af de udviklingsforløb Anja Westy har faciliteret i Finansforbundet. Netværksmøderne vil være et energifyldt og hjertevarmt pitstop i en travl hverdag, hvor du vil blive inspireret til at kigge på dig selv og dit arbejdsliv, mærke efter og tage stilling til, om du er, hvor du ønsker, eller om der er noget, du skal justere i din måde at forvalte dig selv på – både i arbejdslivet og privatlivet.

Netværket hviler på samme grundfilosofi som Anjas udviklingsforløb – nemlig overbevisningen om, at vi som mennesker – mænd som kvinder - har to ressourcetanke i os; yin og yang (eller feminin og maskulin), og at når vi evner at bringe begge sider af os selv i spil på en balanceret måde, vil det ikke bare give os mere glæde, ro og styrke, men også skabe langt bedre resultater – i arbejdslivet og i livet i det hele taget. Uden at vi slider.

Yang (maskuline) ressourcer:
Målrettethed, handlekraft, logik, intellekt, struktur, systemer, styring, analyse, planlægning, kontrol, detaljer.
Udadvendt. Gøren.

Yin (feminine) ressourcer:
Kreativitet, fleksibilitet, pauser, hjerte, omsorg, indlevelse, følelser, rummelighed, spontanitet, tillid, helhed.
Indadvendt. Væren.

Netværket vil hjælpe dig med at holde fodfæste og bruge dig selv balanceret i en stadig mere krævende og omskiftelig hverdag - og er samtidig dit fællesskab med andre, der oplever samme udfordringer og arbejder ud fra samme grundfilosofi. Andre fra samme branche som du derfor kan søge sparring og støtte hos også i hverdagen, uden for netværksmøderne – og kan derigennem være med til at sprede ringe i vandet også på din arbejdsplads og blandt dine kollegaer om vigtigheden af og metoder til at bruge sig selv mere balanceret.

Hvert møde vil indeholde elementer af inspiration, refleksion (individuelt, i grupper, i plenum), krop (meditation, visualisering, energi-øvelser etc.) og netværk.

Temaerne vil blive valgt intuitivt med afsæt i, hvem som vælger at deltage, hvad der rør sig hos deltagerne, og med afsæt i Anjas erfaring med, hvad der medvirker til skabe forandringer i mennesker.

Temaer kunne være

• Tillid
  • Intuition
  • Nærvær
  • Indre ro
  • Eller andre emner du som netværksdeltager kan være med til at italesætte

Datoer

Netværksgruppen mødes fire gange i løbet af første halvår 2024 i Storkøbenhavn.

Møderne afholdes som formiddagsmøder kl. 09.00-12.00, hvorefter der er mulighed for at spise frokost sammen (der bliver serveret let morgenmad fra kl. 08.30 - 09.00 og frokost fra kl. 12.00 - 13.00).

• Tirsdag d. 9. januar
  • Torsdag d. 7. marts
  • Tirsdag d. 30. april
  • Tirsdag d. 18. juni

Det koster kr. 2.000,- at deltage i netværket.

Tilmeld dig her

Tilmeld dig netværksforløbet her.

Bemærk, at du først er en del af netværket, når vi har modtaget din betaling.

Kontakt Netværksteamet på

32 66 13 68

Er du nysgerrig på denne eller en anden af vores netværksgrupper, kontakt os på netvaerk@finansforbundet.dk eller ring til os.