Netværk om IT-arkitektur

Selvom dine opgaver stilles internt i virksomheden, har de fleste brug for ekstern sparring og input. Denne netværksgruppe giver dig faglig viden i et fortroligt forum. Netværket er virtuelt og udbydes af Dansk IT.

Som medlem af netværksgruppen IT-arkitektur bliver du en del af et fortroligt fagligt forum, hvor medlemmerne udfordrer og inspirerer hinanden.

Netværksgruppen er din tænketank, hvor I kan sammenligne metoder og tilgange til systemer, modeller og arbejdsgange samt støtte hinanden i de arbejdsmæssige udfordringer, I møder.

Du får sparring med ligesindede, der både forstår din tekniske faglighed og behovet for kommunikation og samarbejde på tværs. Du kan efterspørge råd og input på konkrete udfordringer. Vi inviterer eksperter til oplæg om nye systemer, modeller og metoder. Og ikke mindst får du adgang til et netværk, som du kan benytte mellem netværksmøderne.

Med et medlemskab investerer både du og din leder i din kompetenceudvikling og faglige viden. Du vil få indsigt i ny how to, best practices og indsigt i andre virksomheders erfaringer, perspektiver og løsninger, som du kan tage med tilbage til din organisation og implementere.

Vil du vide mere?
Læs mere om netværket på Dansk IT’s hjemmeside

Om netværk hos Dansk IT

Netværkene er fagspecifikke og holdes i fortrolige virtuelle rum, og du er med til at sætte dit præg på både form og indhold.

Normalprisen for et netværk hos Dansk IT er 9.562 kroner. Som medlem af Finansforbundet får du gratis medlemskab af Dansk IT og betaler kun 1.000 kroner for at deltage i et netværk.

Du kan vælge virtuelle IT-netværk om:

Har du spørgsmål, kan du skrive til Dansk IT på netvaerk@dit.dk