Netværk for mangfoldighed

Et netværk for dig, der ønsker mere mangfoldighed på din arbejdsplads. Du bliver en del af et fællesskab af ildsjæle, der brænder for at gøre den finansielle sektor endnu mere divers i alle lag af sektoren.

Mangfoldighed i finanssektoren

Måske har du allerede har sat aktiviteter i gang eller ønsker sparring til, hvad du og dine kollegaer sammen med jeres virksomhed kan gøre for at fremme mangfoldigheden.

Netværksmøderne er digitale og placeret udenfor almindelig arbejdstid.

Stine Odgaard Ranum og Pia Bettina Sund Bundgaard fra Jyske Bank er tovholdere for netværket.
Sammen vandt de i 2022 en Danish Diversity Award for deres arbejde med at opstarte et mangfoldighedsnetværk i Jyske Bank.

Læs artiklen om vinderne: Flot pris til debatskabere fra Jyske Bank

Tovholderne faciliterer og sikrer fremdrift. Derudover er netværket drevet af medlemmer for medlemmer i samarbejde med Finansforbundet.

Vær med!

Skriv til Tina Brinchmann Jensen på tje@finansforbundet.dk hvis du vil være med, eller tilmeld dig netværksmøderne her på siden

Møder

Netværket afholder 4 møder i 2. halvår 2022. Møderne er af 1½ timers varighed fra kl. 16:00 -17:30 og har altid et tema. Fælles for møderne er at de kredser om hvordan man konkret kan skabe forandring i forhold til mangfoldighed og inklusion sammen med andre på sin arbejdsplads. Møderne er planlagt til:

Tirsdag d. 27/9: ”Mål og ambitioner”
Hvilke mål skal vi sætte, hvad er gode mål og hvordan indfrier vi dem?
Gæst, Charlotte Skovgaard, direktør i Merkur Bank.

Tilmeld dig mødet her

Onsdag d. 2/11: ”Hvordan får jeg andre med?”
Ingen kan forandre alene, så hvordan får vi engageret andre?
Gæst: Malte Warburg, Deltager Danmark.

Tilmeld dig mødet her

Mandag d. 28/11: ”Sådan arbejder man bevidst med bias”
Hvordan arbejder man med forudindtagethed/bias der kan stå i vejen for diversitet og inklusion. Gæst Christina Ottsen Lundsgaard, Mannaz.

Vær med!

Skriv til Tina Brinchmann Jensen på tje@finansforbundet.dk hvis du vil tilmeldes netværket, eller har spørgsmål vedrørende de enkelte arrangementer.