Internationals in Finance – Finansforbundet in Denmark

Et netværk for dig, der er internationalt orienteret, engelsktalende og arbejder i den finansielle sektor. Du bliver en del af et netværk med ligesindede, der ligesom dig ønsker social og faglig sparring til at lykkes i dit arbejdsliv.

Formålet med netværket er at forbinde internationale medarbejdere på tværs af den finansielle sektor i et fællesskab, der inspirerer til at lykkes i arbejdslivet. Det er et netværk, hvor du både vil blive udfordret og inspireret både fagligt og personligt – og samtidig får du muligheden for at udvide dit sociale netværk.

Netværket er skabt af og for internationalt orienterede medarbejdere i samarbejde med Finansforbundet. Det betyder, at en frivillig bestyrelse, bestående af medarbejdere med international baggrund, er med til at drive og udvikle netværket og dermed sikre, at initiativerne vil være relevante for dig. Og samtidig kan du som medlem selv være med til at pege på, hvilke temaer og netværksmøder vi skal tage op.

Internationals in Finance – Finansforbundet in Denmark

Hør mere om netværket og dets formål.

Vi er sociale og mødes fysisk og online

Nogle af de arrangementer vi har afholdt er:

• Månedligt socialt uformelt møde på en bar eller café
  • Højtidsarrangementer som Midsummer og Christmas bingo
  • Faglige arrangementer om kulturen på danske arbejdspladser
  • Debatter om mangfoldighed og diversitet

Deltag i Internationals in Finance – Finansforbundet på LinkedIn.

Del din idé med os

Har du en god ide til et socialt eller fagligt arrangement, og har du lyst til at have en rolle i at få det til at ske. Så kontakt os på netvaerk@finansforbundet.dk eller meld dig ind på vores åbne LinkedIn-side Internationals in Finance, hvor du kan få andre med på din gode idé.

Kontakt Netværksteamet på

32 66 13 68

Er du nysgerrig på denne eller en anden af vores netværksgrupper, kontakt os på netvaerk@finansforbundet.dk eller ring til os.