Udvid dine compliance-kompetencer

Compliance er et område i kraftig vækst ikke mindst på finansområdet, og der er brug for medarbejdere, der kan løfte opgaven med at gøre virksomhederne compliant. Derfor tilbyder vi en række aktiviteter, der kan kvalificere vores medlemmer til at løse opgaverne i virksomhederne. På denne side har vi samlet tilbuddene til dig. Vi opdaterer jævnligt med nye aktiviteter, så tjek gerne ind på siden igen.

Juridisk Rådgivning Om Studiejob
Kurusforløb

BLIV ENDNU BEDRE TIL COMPLIANCE

På kun tre dage lærer du complianceredskaber, der gør dig til en aktiv og vigtig medspiller i en 2. line compliancefunktion. Uddannelsen gennemføres i samarbejde med Finanssektorens Uddannelsescenter. Kursusdage: 5. oktober, 6. oktober og 10. november 2021

Læs mere og tilmeld dig
Udvikling 3

FREMTIDENS BANK SOM BRAND

Hør, hvordan neo-banker har forstået at kapre kunder ved at brande sig og sætte en dagsorden på de sociale medier. Dato: 26. oktober 2021

Læs mere og tilmeld dig
Adgang, åben

HUSK COMPLIANCEKONFERENCE 2022

Reserver allerede nu 9. marts 2022 i din kalender, så går du ikke glip af årets store compliancebegivenhed!