Ansigtets skjulte sprog - lær at aflæse mennesker

22. okt. 2024, 16.30 - 19.30
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Kosmopol
Fiolstræde 44
Tilmeldingsfrist
16. oktober 2024
Alle medlemmer
Venteliste
2 2

Mennesker lyver i gennemsnit 2,18 gange i en 10 minutter samtale med en person, de ikke kender. Lær hvordan du aflæser folks sande følelser, og hvordan følelser manifester sig i ansigtet.

Kom med til dette spændende gå-hjem-møde, hvor ekspert Jasper Hartmann klæder dig på til at aflæse andre mennesker med teknikker fra efterretningsverden.

Du lære

• Hvordan følelser manifesterer sig i ansigtet og de 7 følelser med universelle ansigtsudtryk.
  • Hvorfor ord har unik betydning.
  • Myter og hvorfor du ikke kan stole på ”kropssprog.”

Mere om indholdet
På gå-hjem-mødet vil du få indsigt i de bagvedliggende triggers, der danner grundlag for vores følelser, og hvornår dine erfaringer i livet påvirker din egen adfærd.

Du vil også høre lidt om, hvorfor du ikke kan stole på kropssprog, og hvordan dine egne, og andres, ord vil bedrage både dig og dem.

Den viden, du får på gå-hjem-mødet kan bruges i mange forskellige situationer – fra den lette kollegiale kommunikation i dagligdagen til vanskelige samtaler, i kunde- og jobsamtaler samt ved forhandlinger. En viden, der nemt kan implementeres i din hverdag.

Kl. 16.30-17.00 Ankomst med kaffe, te, isvand og noget sødt og noget sundt.
Kl. 17.00-18.00 Første del af oplægget
Kl. 18.00-18.30 Pause med let forplejning og isvand
Kl. 18.30-19.30 Anden del af oplægget
Tak for i dag – og kom godt hjem!

Om Jasper Hartmann
Jasper er en internationalt anerkendt og eftertragtet underviser, samt keynote speaker inden for human intelligence (HUMINT). Han er trænet af førende militære og efterretningsinstruktører i USA.

Jasper en eftertragtet underviser i erhvervslivet med fokus på bl.a. bekæmpelse af spionage og ”the human factor”. Jaspers kurser i troværdighedsanalyse, elicitering og micro-expressions (EQ), er desuden efterspurgt i mange brancher verden over.

Anden info
Dit navn, stilling, email og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Jasper Hartmann

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund